zaterdag 29 mei 2010

verjaardagsjurk en zomersetjes



De verjaardagsjurk voor Renate. Een Yola halterjurk van Farbenmix.

Het leukste aan dit model vond ik het smockeffect op de rug. Bereikt door tunnels in het achterpand te naaien en hier elastiek door te halen. Het leuke hiervan is, dat je het helemaal op maat kunt maken. Renate is erg blij met de jurk.

Haar eerste reactie was "Wauw".

Sue & Blue 3402 broek voor Renate. Met de Oona tuniek


Voor Bram heb ik nog twee dingen gemaakt. De zelfde patronen als die ik al eerder gebruikt heb. De knippiebroek, alleen heb ik de pijpdelen nu aan elkaar geplakt en een stuk korter geknipt. De kontzakken zitten andersom en ik heb sierband met treintjes op de linkerpijp en op de rechterkontzak genaaid.
Het Poloshirt is van blauwwit gestreepte tricot gemaakt. Een heerlijke tricot om mee te werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels