dinsdag 20 juli 2010

project voor mezelf





Na een mislukte rok van vorig jaar durfde ik het eindelijk weer eens te proberen. Bij Henkie op de markt 2 meter stof voor €6,00 gekocht. Van Alies mocht ik de knipmode van juni 2010 lenen. Daar stond een leuk patroon in voor een zomerjurkje. Toen ik alles bij elkaar had, had ik ook heel veel zin om te beginnen met een jurkje voor mezelf. In 2 dagen was 'ie klaar. Hij is al veel gedragen. Vanmorgen mocht Renate (5) hem op de foto zetten. Stoer dat ze dat vond. Ik heb deze knipmode zelf ook maar gekocht, want dit patroon ga ik nog wel eens vaker maken, denk ik.


2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit en staat je goed.

    Groetjes,
    Roelfina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoihoi,

    het jurkje is heel leuk geworden. en zie ik daar dat we dezelfde slippers hebben?!

    groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels