woensdag 11 augustus 2010

Eerste najaarssetje




Voor Renate ben ik met de najaarskleren begonnen. Het eerste setje bestaat uit de Wanda van Farbenmix en de Roxy, ook van Farbenmix. Van de Roxy heb ik deze keer het bloesmodel genomen. Vond het erg kort vallen, vandaar dat ik er nog een strook onder gezet heb. Nu zit hij Renate mooi.


Op het Sancho forum was ik al gewaarschuwd dat de Wanda wel wat wijd valt, en Renate is smal. Dus heb ik deze broek in de breedte op 98/104 gemaakt maar wel verlengd tot 110/116. Ik ben blij dat ik deze breedte genomen heb. Renate wilde er zelf liever geen knoop en rits in. Daarom heb ik deze broek met elastiek in de band gemaakt. (waarom vind ik dat niet erg :-) ) Voor de inzetstukken op de pijpen en voor de achterzakken, heb ik de achterkant van de spijkerstof gebruikt. Net even een ander effect. De bloemetjes had ik nog over van de stof van Nadines jurk. Anders vond Renate de broek wel saai. Tja, als je vijf bent heb je al heel wat in te brengen... toch? (Nadine was eerst wel een beetje bang dat ik haar mooie jurk aan flarden had geknipt ;-) )

Voor de eerste nazomerdagen kan ze het ws zo nog wel dragen, voor als het wat kouder wordt, wil ik er nog een Zoë shirt met lange mouwen van Farbenmix onder maken.


Deze 2 modellen vind ik zelf wel heel geslaagd. Daar komt vast nog meer van.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels