dinsdag 14 september 2010

Berit en bk shirt


En nu kon Nadine nog wel wat nieuws gebruiken. Ze is bijna door haar spijkerbroeken heen. Gelukkig had ik nog een paar meter stof liggen. Van Anke mocht ik de Berit lenen. Een echt broekje voor Nadine. Hij valt kort, je kunt hem ook langer maken maar dat moet je aan tekenen en dat zag ik niet op de patroonbeschrijving staan. Maar Nadine heeft een paar leuke laarsjes voor de winter gekregen, die staan erg leuk onder dit broekje. En mocht het nog wat warmer worden, kan het ook met blote voetjes in haar zomerschoentjes. Het shirt heb ik vorig jaar al gemaakt en is er een uit de bk winter 08/09 nummer 3834. Het valt kort dus dit heb ik flink moeten verlengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels