maandag 25 oktober 2010

roxy jurk

Voor Renate een Roxy jurk. Gemaakt van paarse bizzkids babyrib. Afgewerkt met een aquablauwe stof met kleine paarse bloemetjes. Op deze jurk heb ik weer het hertje geappliceerd dat ik al een paar keer vaker gebruikt heb. Het breekt het donkerpaars net even. Let niet op de maillots, die past er niet bij.




Ik wilde graag een jurk met lange mouwen, zodat ze hem nu zo aan kan, en als het kouder is evt met een longsleeve eronder. Maar de mouwen werden erg saai als ik ze gewoon recht hield, daarom heb ik er een tunneltje met elastiek in gezet. Nu roezelen ze wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels