dinsdag 19 oktober 2010

Simpel setje




Een tijdje geleden maakte ik een rokje in opdracht. Dit rokje BK 3808 vond ik zo leuk dat ik deze ook voor Nadine heb gemaakt, alleen een maatje groter en net andersom. Voor bij het rokje heb ik een FM Zoë van Fleece gemaakt. Op het rokje en de trui heb ik een hertje geappliceerd. Dat hertje stond in Ottobre 1/2008. De halsboordvan de Zoë vond ik het lastigste omdat de fleece niet zo meerekt als tricot. Nadine is erg blij met het setje. (ik vind het eigenlijk nog wat te warm voor een fleece trui, maar zij wilde het graag aan). Als ik weer een setje met de zelfde applicatie doe, zou ik de applicaties niet meer recht boven elkaar plaatsen. maar daar moet je een keer tegenaan lopen. (had ik gewoon niet over na gedacht.)

1 opmerking:

  1. Leuk setje Lizebeth! Heerlijke kleur ook van het shirt, altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen