woensdag 30 maart 2011

Blauw met witte stippen.




Na de vorige elodie die Nadine te klein was, heb ik zsm een nieuwe gemaakt. Deze keer heb ik stof bij de lapjesschuur besteld. De vorige blauw met witte stippen kwam bij de stoffenkraam vandaan. De vorige was 4,95 en deze 6,95 per meter, dat verschil merkte ik toen ik het lapje van de Lapjesschuur in huis had; veel mooiere kwaliteit stof. De stipjes zijn iets (2mm) kleiner en er is meer blauw. Wel grappig. Nu hangen de twee jurkjes naast elkaar en ze zijn zo enorm verschillend. Bij de nieuwe jurk voor Nadine heb ik ook kant eronder aangezet. 3,60 m kant :-)

En er zit een ander bandje op. Wederom heb ik 110/116 gemaakt maar nu de naden iets wijder geknipt en al lockend in elkaar gezet. Hij zit perfect.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels