woensdag 22 juni 2011

Bizzkids 3024 nu op model



Renate was vrijdag jarig en had toen haar verjaardagsjurk aan. Ik was er nog niet aan toe gekomen om een foto op model te maken, maar bij dezen. Bij de jurk heb ik nog een ottobre shirt gemaakt omdat het anders wel wat fris zou zijn.

Het shirtje (uit ottobre 1/2011) is een heel eenvoudig model zonder halsboord. Officieel moest er door de hals een striklint, maar bij deze jurk vond ik het leuker om het shirt eenvoudig te houden en heb ik dus elastiek erdoor gedaan.

3 opmerkingen:

  1. Allereerst gefeliciteerd met je dochter! Mooie jurk hoor! Een echte verjaardagsjurk! En wat leuk dat je een boek hebt uitgebracht! Spannend lijkt me dat!

    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de jarige! Haar jurkje staat haar super!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je dochter, prachtige jurk heeft ze aan!!

    BeantwoordenVerwijderen