woensdag 13 juli 2011

Dag 7 Project 4 van 7 Bandana's

Project nummer vier van de uitdaging waren de bandana's voor de kinderen. Ik had ze maandagavond al geknipt en gisteravond en vanmorgen in elkaar gezet. De klep heb ik verstevigd met tafelzeil. Als ik nog een keer de klep zou doen zou ik de klep met de verkeerde kanten tegen elkaar aan vastnaaien en dan met biaisband afwerken. Dat keren met tafelzeil werkt niet zo goed.







Nadine






Renate






Nog een keer Nadine






Bram



Leuk om weer te zien hoe de stoffen verschillend uitkomen als je ze anders combineert.


Vier verschillende bandana's. Dit ruimt restjes stof weer lekker op.

1 opmerking:

  1. Wat zijn die leuk geworden en ze staan je kindjes zo lief! En inderdaad, de stofjes zien er helemaal anders uit als ze anders gecombineerd zijn. Ik vind trouwens dat je weer supercombinaties hebt gemaakt!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels