maandag 15 augustus 2011

Hier word je toch vrolijk van?

Twee volledige UWYH shirts in 2 dagen.



Onze Nadine is gek op oranje. Daar had ik nog een klein restje tricot van liggen. Ook het rode lapje tricot komt uit m'n voorraad. De gestreepte stof is geknipt uit een T-shirt dat m'n schoonmoeder niet lekker zat. Et voilá een Zoë voor Nadine was zo gemaakt. En lekker vrolijk zo. De strassapplicatie zit op de rug. Ik vond de voorkant wel druk genoeg zo.




De antonia is ook geknipt van restjes uit m'n voorraad. (en ik heb nog over). Voor Renate een heerlijk najaarsshirt (hoop ik).




Ik heb de smaak te pakken en zaterdag kwam m'n bestelling tricot binnen. Geweldig vrolijke stofjes, ik heb nu al zin om daar mee aan de slag te gaan.

1 opmerking:

  1. Lekkere bonte kleurtjes inderdaad en als het dan ook nog eens UWYH kan, word je er inderdaad heleMAAL vrolijk van! :) Pas je nog wel achter de naaimachine met je dikke buik nu?

    BeantwoordenVerwijderen