woensdag 28 maart 2012

Verjaardagsjurk

Een Oona van Farbenmix. Voor Nadine die maandag 5 jaar wordt.
Een heel eenvoudig patroon. Maar de stof spreekt voor zich.
Het patroon van de bloem vond ik hier.Ik heb alleen geen knoopje gebruikt in het midden maar gewoon een rondje stof langs de randen geregen en een klein bolletje vulling in het midden . De Rijgdraad aangetrokken en het bolletje in het midden op de bloem vastgezet.
 De bloem heb ik er voorlopig even op gespeld met een knopspeld.
Ik weet nog niet of ik deze vast ga zetten op de jurk, of dat ik er een corsagespeldje achter doe.
Wat zouden jullie doen?

4 opmerkingen:

  1. Hij is leeuuueeeuuuek hoor. Ik zou de bloem er juist wel aanmaken. Echt een meisjesjurk zo. Leuk idee hoor. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet met jurk aan....vast een blij dametje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk :) Ik weet ook niet goed wat ik met het bloemetje zou doen. Ik ben een beetje bang dat 'ie er een stuk minder mooi uitziet als het uit de was komt. Ik geloof dat ik het zekere voor het onzekere zou nemen en er een speldje achter zou doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk jurkje van een heel lief stofje! Het bloemetje zou ik geloof ik ook met een speldje doen vanwege het wassen, dan blijft ie vast langer mooi! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels