vrijdag 27 april 2012

haaksels en zomerjas in wording

 Vorige week heb ik op een marktje gestaan. Helaas werkte het weer niet mee, maar het was wel gezellig.
Hierboven nog wat haaksels. Een uiltjesrammelaar en sleutel-/tashangers




















Vorige week zaterdag heb ik op een marktje
gestaan. Helaas was het weer niet geschikt maar gezellig was het wel. Voor de markt had ik nog wat haaksels gemaakt. Weer een uiltjesrammelaar en wat sleutel-/tashangers Verder ben ik voor Renate met een jas bezig. Het model butterflycamoflagejas uit de ottobre. Hier de voortgang van het project. Zelf vind ze de stof heel mooi, maar ik vind het voorlopig echt nog op een clownsjas lijken. En ik twijfel dus of dat aan de stof ligt of dat het  wel goed komt als 'ie af is. Wat denken jullie?

2 opmerkingen:

  1. Ik kan het patroon uit de Ottobre even niet goed voor me halen(welke Ottobre is het?) maar naarmate de jas vordert zal er best meer model inkomen. Ik vind het ook hele leuke stof en zou dit ook uit hebben kunnen kiezen voor een jas. Zijn er misschien naden waar je een accentje kun toevoegen, bandje/lintje b.v. Dat breekt het geheel vaak wel. Ik denk dat het wel goedkomt hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he zusje,

    druk bezig!!!
    ik kan me voorstellen bij de jas dat hij meer getailleerd zou mogen zijn. ik weet niet of je daar nog wat mee kan...

    groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels