maandag 23 april 2012

Zonnehoedjes


Het weer is er nog niet echt naar, maar ik hoop dat ze snel te gebruiken zijn. Deze zonnehoedjes had ik vorige week nog gemaakt.  Een vrolijke en een romantische. Het patroon komt uit een babyknippie van 2005. Het patroon was voor kinderen van +- 6 mnd tot een jaar. Ik heb het patroon ook nog iets vergroot, zodat ik nu 2 maten heb. Ééntje  voor 6mnd tot een jaar en één zonnehoedje voor 1 jaar en ouder.
Nu ga ik beginnen aan de zomerjassen (dat wordt ook wel eens tijd ;-) )

5 opmerkingen:

  1. die zien er echt schattig en lief uit! Heel erg mooi!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn echt superlief, succes met de zomerjassen. Ben benieuwd hoe ze worden en welke patronen je gaat gebruiken, ik moet er ook nog aan beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor de zomerjassen van de beide oudste meiden gebruik ik het patroon van de nieuwste (kinder)ottobre.

      Verwijderen
  3. oh heel leuk, ik moet er ook dringend aan beginnen! Tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels