vrijdag 4 mei 2012

hehe eindelijk

De ottobre jas is klaar. Als je weet wat er allemaal fout gegaan is... Ik had eerst een zak op de kop op het voorpand. Vervolgens zette ik de voorpanden verkeerd aan de schouderpas (mouwsgaten werden halsgat en andersom) Dat geintje gebeurde me nog een keer met de voering. Dus alles kon weer los. Tot slot zette ik de knoopsbiezen er verkeerd aan zodat ik de kraag er niet netjes op kreeg, dus mocht dat weer los. Maar  ik ben blij dat ik doorgezet heb. Iedereen die naar aanleiding van dit berichtje gereageerd heeft op het blog, op Sancho en face to face, heel erg bedankt.

Voor Nadine ligt het zelfde patroon in een andere stof te wachten, maar eerst even wat simpels tussen door, een jasje voor Annelie, babykleertjes en speenkettingen.

4 opmerkingen:

  1. De jas is echt super geworden, goed dat je doorgezet hebt! De tweede jas gaat vast vlotter! Succes met de andere projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt superleuk uit! helemaal klaar voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had de voorgeschiedenis niet mee gekregen..maar gelukkig heb je doorgezet en afgemaakt,want het is een hele vrolijke jas geworden,mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels