dinsdag 17 juli 2012

Zomerjas Nadine EINDELIJK klaar

Helaas is de foto niet helemaal scherp. Ik krijg steeds minder mooie foto's met m'n camera lijkt het wel. Maar hier toch een plaatje van de zomerjas van Nadine. Het is weer een Butterfly Camouflage jas uit de ottobre. In het voorjaar had ik er voor Renate ook al één gemaakt. Ik heb een hele tijd er tegen aangezeten, dat ik Nadine ook zo'n jas beloofd had, maar absoluut geen zin meer had om hem te maken. Er hebben dan ook veel weken gezeten tussen het knippen en het afmaken van deze jas. Tot het eind toe heb ik geroepen dat ik DIT MODEL NOOIT MEER GA MAKEN! Maar nu die af is denk ik daar anders over.
De handschoenen heeft ze niet aan omdat het zo'n prachtige zomer is (not) Maar omdat ze verkleed is voor het feestje van juf.

2 opmerkingen:

  1. camouflage jas????
    dan was een andere kleur een idee?! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gemaakt en leuke vrolijke kleurtjes. Nu die af is geeft dat vast een heel lekker gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen