donderdag 15 augustus 2013

nieuwe schooltas

Dochters hebben allebei een nieuwe schooltas nodig. Een stuk band had ik nog, een rits ook (beide uit de oude versleten tas gehaald) En stof (Ikea) Had ik ook nog wel liggen. Maar een patroon... dat had ik niet. Een idee, dat wel. Maar een beschrijving? Dat weer niet.
Na lang denken toch maar de onderdelen geknipt en in elkaar proberen te zetten. En dat ging redelijk vlot, al kan het volgende keer nog vlotter want een paar dingen had ik toch echt niet handig gedaan.
Enfin de kinderen waren vanmiddag heerlijk uit spelen. En nu is tas nr 1 klaar.
met rits
en voering en binnenzakje

Ik ben best een beetje trots.

4 opmerkingen:

  1. Wauq mooie tas hoor. Het stofje is ook zo lekker vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej helemaal gemist wat een mooie zeg!!!

    en ik wil je bedanken !!!! KLOPT heb het meteen aangepast.gewoon vergeten erbij te zetten ( oen)
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er geweldig uit! Je hebt alle recht om trots te zijn! Ik kom hem snel in het echt bewonderen!

    Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen