maandag 16 september 2013

Teckeltje Sam

In augustus haakte ik Teckeltje Sam in het blauw grijs
Onze oudste dochter was op slag verliefd.
Haar juf heeft ook een teckel
Mam, wil je er ook een voor haar maken?
Ze wist ook al de lievelingskleuren van juf; Roze
Dit is het resultaat
en hier het broertje, dat ik ook al uitgevlogen is
Nu mag de roze morgen ingepakt mee naar school.
Dochterlief was zeer tevreden met het resultaat.
Ik ook, binnenkort toch maar één haken die hier echt blijft
Het patroon vind je bij stip en haak

3 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes allebei, idd leuk om zelf ook één in huis te hebben, of een páár... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat een lieve schatjes zeg, daar gaat vandaag een juf heel blij mee worden
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik ben zeker dat de juf het tekkeltje
    ook prachtig zal vinden, want mijn kleuren
    zijn ook roze en met het grijs is het top!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen