dinsdag 25 maart 2014

Feest en een Give away

Feest. Het is Lente. Heerlijk vind ik dat. Genieten van de zon, de bloemen en de vlinders. Genieten van mijn kinderen die heerlijk buiten spelen.
Feest. Dit blog bestaat bijna 4 jaar. Op 14 april 2010 plaatste ik mijn eerste bericht
Feest. Mijn webwinkel is geopend
Reden genoeg voor een lente give away.
Wil je meedoen? Leuk. Wat ik weggeef is nog een verrassing. Het is een pakketje dat te maken heeft met de lente!Iets waar je blij van wordt :-)
Hoe doe je mee?
-je bent of wordt volger van mijn blog
-je plaatst een link naar deze give away op jou blog
-je plaatst een reactie onder dit bericht dat je mee wil doen en wat je lievelingskleur is.
-je kunt meedoen tot 13 april. Op 14 april maak ik de winnaar bekend.
Feest: Dat viert onze 2e dochter morgen in haar klas. Weer een juf jarig. We mochten weer een cadeautje kiezen van een lijstje. Ik koos voor een theeglas omdat ik een leuk idee had.
Dit is het geworden:
een theeglas, met thee, paaseitjes, en een sleutelhangertheepotje met de naam van de juf. Aan het cadeautje hangt een labeltje met een vlindertje dat ik zelf heb geborduurd. (ook leuk om te doen trouwens) met op de achterkant een gedicht dat ik in de Flow las:
Thuis
De drukke buien buiten
daar zit ik nu niet mee
ik ga gewoon naar binnen
bij mezelf op de thee

(dit gedichtje staat in flow 2-2014)

Mss heb je het al gemerkt. Mijn CAL project ligt even stil. Ik heb een aantal weken uitgehaald omdat ik niet tevreden was over de kleuren enzo. Nu ga ik vanaf week 7 weer verder. Stukje bij beetje haal ik weer in. Binnenkort meer daarover.

13 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk.....ik doe mee. Mijn lievelingskleur, met de zomer in het vooruitzicht, is wit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je winkeltje. Ik ga het ook doen dus hou mijn blog in de gaten. Ik doe natuurlijk graag mee met jouw give away, volgen doe ik al lang, ik zal een linkje plaatsen op mijn blog en ja dan mijn lievelingskleur....met de lente in het vooruitzicht hou ik van vrolijke en blije kleuren. Dus geen zwart maar verder is alles goed. Lieve lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja fijn he die lente! Al is het vandaag toch weer een beetje winter (net een flinke hagelbui gehad). Ik doe graag mee aan jouw give-away hoor. Plaats straks een linkje op mijn blog. En mijn lievelingskleur is....lila/paars.
    En ga vooral lekker door met bloggen he? Op naar weer 4 jaar!
    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk een lente give away dat klink al zo gezellig. Ik doe graag mee en mijn lievelingskleur is paars

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he, ik dacht, ik kan zo'n theepotje winnen, die vind ik zo leuk...maar nu lees ik dat het een verrassing wordt....ahh ook leuk, spannend.
    groetjes Renee
    ps volger worden lukt niet ( geen idee waarom niet) maar ik plak wel een linkje op mijn blog....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou, tweede poging....ik doe graag mee, de lievelings kleur is roze...
    groetjes Renee

    volger worden lukt niet * probeer ik nog wel eens* en ik plak een linkje op mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! Wat leuk gedaan met dat theeglas zeg. En ook nog een kadootje weggeven omdat je blog al zo'n tijd bestaat, daar doe ik uiteraard graag aan mee. Maar ik heb zelf geen blog om je te linken, is dat erg? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volger ben ik al heel lang. En ik zou heel graag meedoen aan je lente-verrassingsgive-away. Een linkje plaatsen gaat helaas niet omdat ik geen eigen blog heb.
    Lievelingskleur ? Oei, dat wisselt wel eens, maar momenteel is dat zonnebloemgeel
    En heb je al gezien dat je bijna 100 volgers hebt ?
    .
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volger kan ik niet worden wegens problemen met de pc :( Maar hopelijk kan ik wel meedoen. Een linkje zal ik plaatsen als mijn papa thuis is want zelf heb ik geen idee hoe ik dat moet doen ;) Mijn lievelingskleur is lentegroen en lillapaars. Maar met de lente in het vooruitzicht toch meer lentegroen. Als het nog lukt aan te melden op deze blog, wordt ik zeker volger en als het op tijd is schrijf ik mijn bericht opnieuw

    Groetjes Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een leuk blog! Ben volger geworden.
    Wil heeeeeeeel graag meedoen met je give-away. Hou van alle kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! ik kwam via via op je blog en word gelijk volger. 'k Zal ook even een linkje op mijn blog plaatsen.
    En ik zou graag mee doen met de give away :) (mijn lievelingskleur is roze denk ik)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Deze blog bevat affiliatie en reclame links.

 De zon schijnt, en er bloeien steeds meer bloemen. Ik wordt er zo blij van daar de lente weer komt. De eerste zaaisels voor de tuin staan a...

Labels

aap (3) aardbeien (3) Action (1) activiteiten met kinderen (1) alles in één (1) appelkoeken (1) applicatie maken (1) aquarel (2) armbandjes (1) avocado (1) Avondvierdaagse (3) avondvierdaagsecadeautjes (1) babybooties (1) babycape (1) babydeken (5) Babykleertjes (18) babykleertjes naaien (2) babyknuffel (5) babymutsje (20) babyschoentjes (12) babyshirt (1) babysjaal (1) babysokjes (1) babyvestje (1) bakken (5) basisschool (1) baykleertjes (1) bbm (1) beertje (1) beloning (1) besparen (1) Bieb (1) binnenspelen (1) Bladerdeeg (2) bloembollen (2) bloemen (3) bloemen plukken (2) bloempotje gehaakt (1) Bo en Bonnie (2) boeken (4) boeket (1) borduren op canvas (1) boxkleed (1) bramensap (1) bramensiroop (1) breien (5) brievenbuscadeautje (2) brocante (2) broches (2) brood bakken (4) broodbakmachine (1) broodtaart (1) budgetteren (3) byclaire (1) cadeau (3) cadeau juf (4) cadeau meester (1) cadeautasje (1) cadeautje (24) cadeautje naaien (1) cadeauzakje (1) CAL 2014 (10) cars auto (1) Case of Joy (2) chocolademelk (1) col (2) colsjaal (4) conservenblikjes versieren (2) consuminderen (3) Coolblue (1) damesmuts (1) december (1) decoratie (1) DIY (10) doen met kinderen (1) dolfijn (2) dolfijn in ring. (1) doodle (2) draadster (1) driehoeksjaal (1) droedels tekenen (1) duizendschoon (1) durable sokkenwol (3) durable soqs tweed (2) duurzaam (4) duurzaam leven (3) earlybirdje (1) ecostand (1) eenvoudig ajourpatroon (1) energie besparen (3) energieverbruik (1) eten uit de tuin (8) family fun (1) flessen (1) food (3) Forever Friends Beertje (3) fruit (2) fruit eten (1) fruit kweken in je tuin. (1) fruit uit de tuin (4) fruittuin op een klein stukje (1) Garen (1) gebreide sneakersokken (1) gebreide sokken (5) geen voedselverspilling (2) gehaakt (1) gehaakt babysetje (3) gehaakt haarbandje voor baby (1) gehaakt hartje (9) gehaakt jurkje (1) gehaakt konijn (4) gehaakt konijntje (6) gehaakt paardje (1) gehaakt pauwtje (1) gehaakt petje (1) gehaakt rokje (3) gehaakt theepotje (4) gehaakt uiltje (6) gehaakte aardbei (2) gehaakte beer (2) gehaakte bloemetjes (19) gehaakte deken (7) Gehaakte giraffe (4) gehaakte kat (2) gehaakte kikker (1) gehaakte knuffel (21) gehaakte kroonluchter (1) Gehaakte muis (5) gehaakte muts (8) gehaakte papegaai (2) gehaakte sjaal (3) gehaakte tas (4) gehaakte uil (2) gehaakte vingerpoppetjes (1) gehaakte vlinder (5) geld besparen (1) geocaching (2) gesso (1) gezond tussendoortje (1) gezonde ijsjes (1) gezondheid (1) gift in a jar (1) give away (2) glaswerk (1) glazen fles. (1) glazen flesje (1) glazen pot (1) gordijn (1) granny haken (3) gratis patroon (7) gratis patroon gehaakte deken (1) gratis patroon kerstster (1) gratis patroon tasje (1) grijs (1) groentetuin (4) gymtas (1) haak maar in (1) haakpatroon knuffel (2) haakpatroon papegaai (1) haakworkshop kinderen (2) haarbandje (1) haarbandjes (3) haarelastieken (1) haarelastiekjes (8) haarknipjes (5) haken (15) haken en kleur (1) Handletteren (6) handschoenen breien (1) handwerken (1) Handwriting. (3) hangers (2) hartige taart (1) hartjes (3) hello kitty (4) herfst (1) hergebruik (3) Hillany horse (1) Home sweet home (1) homedeco (1) homemade (3) homemade food (2) homemade gift (2) homemade gifts (2) homestead (1) homesteading (3) hoodie (1) hot chocolate (1) huis en tuin (1) huishoudtips (1) huzarensalade (1) hyacint (1) Ijsjes maken (2) inmaken (2) inrichting (1) insecten (1) insectenhotel (1) insectenhotel inrichten (1) kaarten maken (1) kaartjes maken (2) kaneelbrood (1) kant haken (1) kapla (1) kat (1) katia bulky cotton (1) kawaii (1) kerst (8) kerstballen (1) kerstdecoratie (1) kerstkaarten (1) kerstklokjes (2) kerstkrans (2) kerstkrans van schapenwol (1) kerstmarkt (2) kerstvakantie (1) kerstversiering (1) ketting (1) kikker (1) kindercursus haken. (2) kinderen (3) kinderen koken (1) kinderfeestje thuis (3) kinderkamer mobiel (3) kinderkleding (3) kinderkleren bloes (2) kinderkleren broek (1) kinderkleren jurk (6) kinderkleren naaien (4) kinderkleren rok (3) kinderkleren shirt (2) kinderkleren tuniek (6) kinderkleren vest (1) kindermuts (1) kira kangaroo (1) kleding haken (1) kleding herstellen (1) kleuren (1) kliekjes (1) knikkerzak (2) knipbeugeltjes (1) knittedsocks (1) knuffel (5) knuffeldoekje (1) knuffeldoekje naaien (1) knuffeleendje (1) knuffelgirafje (4) knuffels naaien (1) knuffeltje (3) knuffeltje haken (1) knutselen met kids (1) Koekjes (1) koekjes bakken (1) koffieboontje (2) koffieboontjessteek (3) koken (3) kokosmakronen (1) kraamcadeautje (43) kralen (1) krans (2) krijtbord schrijven (1) Kringloopgeluk (4) Krissie gehaakte pop (1) kroningsbroches (1) kroonluchter (1) kruiden (3) kruidenthee (1) kruikenzak (1) kussen (3) kussen maken (1) labels (2) labels maken (2) ladies night (1) lalaylala jr (1) lalylala (2) lalylala jr (2) lammy yarns (1) lavendel (1) Lazy lace patroon (1) ledlampen (1) lekker lezen (2) letters-en-lijnen (1) lichtkleur (1) lichtwarmte (1) lossen en vasten CAL (4) low budget (3) lowbudget (12) luiertaart (3) lunch (2) lupo (1) madeliefjes (1) madeliefjeskrans (1) makkelijk en gezond koken (3) mandensteek (1) Mangoyoghurtijs (1) marktkraam (5) Marktplaats (1) mason jar (6) maxicosi wikkeldeken (1) me time (1) mini lalylala (1) minimaliseren (2) minionmuts (1) minivaasjes (1) mochila bag (2) moestuin (10) moestuin aanleggen (2) moestuindagboek (3) moestuinieren (3) moestuinoogst (1) muis (2) muisje Joep (4) muts (2) muts breien (1) muts patroon (1) muziekdoosje (10) my krissie beer (1) naaien (2) najaar (1) nasischijven (1) natuur (1) no spend challenge (6) notitieblokomslaghoes (1) omslagdoek (3) onderzetters (4) ontspanning (2) oogst verwerken (1) opal new running (1) opkikkerpotje (1) opkikkertje (2) Opruimen (1) panda (1) papier (1) pasen (1) patensteek (1) patentsteek breien (1) patroon (1) patroon babymutsje (1) patroon babyvestje (1) patroon dolfijn (3) patroon eierdopje (1) patroon kerstklokje (1) patroon muis (1) patroon theepotje (2) pennenzakje (1) Peperkoekhuisje (1) piepkip (1) piet (1) pindasaus (1) pip-stijl (1) Pita de muis (3) pizza maken (2) plannen (2) Planten (1) plukbloemen (1) Plukgeluk (2) pompoen (1) poncho (6) poppendeken (1) poppenkleertjes (2) porselein stippen (1) portemonneetjes (3) potloden met bloemetjes (1) Puk (1) Puk kleertjes (1) rainbowloom (1) rammelaar (9) recensie (1) recept (14) recept boterkoek (1) recept smoothie (1) recept yoghurt maken (2) recycle (4) recycleren (3) recyleren (1) restjesproject (1) review (1) rico baby teddy aran (1) rijk leven (1) rinkelbal (2) ritstasje (1) rokjes (1) rompertje pimpen (1) roze (1) satésaus (1) schaaltje (1) schaatsen (1) Schapenwol (1) scheepjes Roma big (1) scheepjes sammy (1) scheepjes sokkenwol (5) scheepjes stonewashed (2) Scheepjes stonewashed XL (1) schelpen (1) schilderen (1) schilderijtjes babykamer (1) schoencadeautje (1) schooltas (4) schoudertas (4) scrunchie (1) service (1) sfeerlicht (1) sfeerlichtje (11) shadow wrap short row heel (1) short rows (1) sinterklaas (3) sjaal (4) sjaaltje (2) sjawl (3) sleutelhanger (19) sleutelhanger DIY (4) sleutelhanger met naam (6) sleutelhangers (2) slinger (3) slinger van stof (1) smoothie (1) sneakersokken breien (1) snijbloemen (2) snoeppotjes (2) Snuf (2) Snuf konijn (14) softpastelkrijt (1) sok patroon (1) sokken (10) Sokken breien (11) sokken met gaatjes breien (1) sokken stoppen (1) sokkenbreien (1) sokkengaren (2) sokkenwol (6) sokrecept (3) Sparen (1) speenkoord (2) spijkerrok (1) spinazie (1) spinazietaart (1) spinnenweb (1) spruitjes (1) stamppot zoete appeltjes (1) stay at home (1) stempels snijden (2) stersteek (1) stiftenrol (1) stip en haak (3) stoelkussen (1) string art (1) stroomverbruik (1) suikervrije ijsjes (1) swap (3) taart bakken (1) tablethoes (3) tas (4) tashanger (1) tasje (9) teckeltje sam (4) teckeltje Sam. (2) tekenen (2) telefoonhoesje (2) telpatroon (1) theecadeau (3) theepotje (1) theepotje gehaakt (1) Thijm (1) thrummed mittens (1) thuisbezorgd (1) tissueboxhoes (1) to do lijstjes (1) toilettasje (1) traktatie (5) tricot rok. (1) Trui (1) truitje (1) Tuin (3) tuindagboek (2) tuingeluk (2) tuinieren (1) tussendoortje (1) tutorial (3) tutorial van coaster naar granny (1) tweedehands (1) two tone sjaal. (1) Uiltje (1) uit de tuin (1) UWYH (1) vaas (1) vaasje (1) vaasje van koffiemelkflesje (1) vakantie (6) van tuin naar bord (1) vazen (1) Veenhuizen (1) verhuisplannen (1) Verhuizen (1) verjaardagsfeestje (1) verschoonmatje (1) vest (1) vingerpoppetjes (1) vintage potjes (1) vlaggenlijn (1) vleesspiesjes (1) vlinder (1) vloerkleed (1) vogelhuisje (4) vogeltje (8) vogelvoer (1) voorjaar (1) voorjaarstak (1) voorraad (1) vrieskist (1) vwbus (1) Wagenspanner (1) wandelen (2) wantjes (1) warme voeten (5) wasmachine (1) waterverf (2) waxinelichtjes (1) webwinkel (2) weekend (1) weekmenu (2) weggevertje (2) wintertafereeltje (1) woondeco haken (1) woondecoratie (3) workshop haken (2) workshop handletteren (1) workshop kerstversiering (1) wortels (1) wortels inmaken (1) yoghurt (3) yoghurt maken (2) youtube (1) zaaien (2) zebra tote (1) zeemeermin (1) zelf maken (1) zelfgemaakt cadeau (3) zelfgemaakte cadeautjes (3) zelfvoorzienend (5) zelfvoorzienend leven (1) zentangle (1) zigzagdeken (1) zomers haken (4) zomers recept (1) zomertruitje (1) Zonneenergie (1) zonnehoedje (1) zonnehoedjes (1) zonnepanelen (1) zwart wit (1)