zaterdag 18 april 2015

cirkeltuniek


Voor het eerst heb ik een kledingstuk voor mezelf gehaakt.
Een cirkeltuniek.
gehaakt met heel dun acryl garen, geschikt voor haaknaald 2/2,5 Ik haakte het met haaknaald 3 (de boorden) en 6 (het cirkelgedeelte)
Op de facebookpagina Haken en Haakpatronen staat onder bestanden het patroon.
Het is echt heel leuk om te maken.
Het onderste randje heb ik zelf bedacht.
Blij mee. Het is heel leuk voor op een zomerse dag over een topje, of als het wat kouder is over een shirt met lange of korte mouwen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tuniek. Heerlijk om te dragen met mooi weer.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, daar zul je zeker veel plezier van hebben! Ik heb vorig jaar een gehaakt shirt gekocht bij de Didi, ik draag het veel. Ik ben altijd nog van plan er zelf eens één te maken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die vind ik echt heel erg tof. Ik ga eens op zoek naar het patroon, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen