woensdag 8 april 2015

Lizzy

Ahoy maatjes Lizzy hier!
Euh...
Oh sorry,  Jullie staan aan de andere kant :-)

Dit is Lizzy.
Ik maakte haar naar aanleiding van Izzy van Jake en de Nooitgedachtlandpiraten. Een stoer piraten meisje.
Maar eigenwijs als ik ben geef ik graag mijn eigen draai aan mijn poppen.
Vandaar dat ze totaal niet lijkt op Izzy
Lizzy heeft blauwe laarzen, blond haar een lichtere huid kleinere ogen en sproeten. De verhoudingen zijn ook verschillend.
En toch... 
zeiden mijn kinderen
He, dat is van Jake en de nooitgedachtpiraten!
Moet ik met ze naar de oogarts?
Lizzy is binnenkort te koop in mijn webwinkel.
Tot die tijd zet ik haar hoog weg want onze jongste...
Die had haar direct in de knuffelmodus.
Maar gezien het aantal gehaakte knuffels hier in huis. Soms struikelen we er echt over.
Ik hoop dat er een ander kindje mee blij gemaakt kan worden.

2 opmerkingen:

  1. Een echte goed gelukte look-a-like. Ik kan me voorstellen dat jouw jongste Lizzy meteen omarmt en met haar wil knuffelen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is een stoere dame is Lizzy! Tja, toch een look-alike dus! :-) Het is hier al net zo, zoveel gehaakte knuffels...
    En Floor is ook heel leuk, ik vind haar een konijn :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen