maandag 29 juni 2015

Barefootsandals, etui en ideetje


Barefootsandals. Leuk voor op het strand of het gras,  en met het weer van komende dagen, zullen we wel vaker op blote voeten lopen, toch? 
Verder was ik afgelopen week heel mindful aan het haken. Mochilla techniek. Dat betekent koppie erbij houden ook al is het patroon hiervan niet heel moeilijk: 

 Een etuitje met rits: De rits heb ik er met de hand in genaaid, het viel me heel erg mee om dat te doen.

 


Verder ben ik van plan om de komende periode wat zomerse haaksels met hun patronen te plaatsen. Een soort van Summer Crochet Along, Hebben jullie zin om mee te haken? Hou dan  mijn blog de komende week in de gaten.
Fijne dag, Hou je hoofd koel ;-)

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Ben benieuwd met wat voor leuke patronen je voorbij gaat komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Vrijdag probeer ik het eerste patroon te plaatsen.

      Verwijderen
  2. Leuk, idee, ik ga het volgen. Gaaf dat etui!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die blotevoetensandaaltjes. Ze staan al jaren op m'n haaklijstje maar nog steeds niet gemaakt.
    Prachtige etui ook, mooie kleuren.
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, deze sandaaltjes komen ook voorbij.

      Verwijderen