donderdag 15 oktober 2015

out of the box

Een tussendoor project. Amineko had ik al een paar keer op het web gezien.  Ik had wel eens zijn om er ook een te maken.  Hier vond ik de link naar het NL patroon.
Ik gaf nog wat oranje acryl liggen.  Voor mij niet gebruikelijk voor een knuffel maar een Amineko zag ik er wel in.
Hij vorderde gestaag.  Af en toe haakte ik eraan.  En paar roeren van het lijf.  De kop,  een arm, nog een arm. ..
Alleen vanmiddag was ik er klaar mee.  Toen wilde ik de echte Amineko wel eens zien.  
De kinderen waren vrij en spelen met de lego
  • Lekkere chaos zoals je ziet. .. Dat vind ik op zich niet erg,  als er maar weer opgeruimd wordt ( en dat is wel eens een probleem. ..😑)
  • Ik haakte rustig door. 
  • Het resultaat: 



Fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen