donderdag 14 januari 2016

grote opruiming en meer

Vandaag heb ik een van mijn hobby kasten eens onder handen genomen.  Ik zocht een beetje borduurgaren :-)  (mijn man zal zeggen: zoek nog eens een keer :-))
Omdat ik ( bijna) nooit meer naai heb ik besloten om mijn vooraf flink uit te dunnen.
Wat gaat er weg?
Ik zal hiernaast even een link zetten naar mijn marktplaats account. {edit: alles is binnen een paar uur al verkocht, dus de link heeft momenteel niet zoveel zin}  Voor diegenen die er belangstelling voor hebben.  Of mensen weten die er  belangstelling voor hebben.  Sommige lappen zo'n nog nooit gebruikt, de kwaliteit is goed maat ik heb gewoon geen tijd om nog veel te naaien. Interesses verschuiven.  
Tekenen vind ik steeds leuker om te doen.  Dat had mijn moeder al voorspeld ( zij schildert en tekent ook veel) maar ik dacht altijd dat ik het niet kon. 
Het kaartje hierboven is naar mijn buurvrouw gegaan, maar niet voordat ik het gescand had.
En dan kan je het bewerken en printen.  Op Kaart formaat. Maar ook op A4.
En dan kan je bijpassende enveloppen maken. Hilde, ik ben nog steeds heel blij met je mallen!
Laatst kocht ik een krijtverf pen ( of hoe dat ook maar heet). 
Daar maakte ik deze boekenleggers mee
Zo,  dat was weer een hele post. 
Haken doe ik ook ook nog hoor, daarover een volgende keer weer meer. 

7 opmerkingen:

  1. Hoihoi,de link naar je stoffen op MP staat volgens mij nog niet op je pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, Je hebt gelijk Mama C, maar het ging zo hard met verkoop dat ik alles al kwijt ben en er dus geen link meer hoefde te staan:-)

      Verwijderen
  2. Een keer de handwerkspullen opruimen en dat wat je echt niet gebruikt wegdoen is een goed idee. Dat geeft weer ruimte voor een nieuwe hobby zoals het tekenen bij jou.
    Je hebt vast een verborgen talent dat je moeder al herkende. Mooie kaarten.

    Veel tekenplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stofjes, maar ik naai niet (zal denk ik nooit mijn hobby worden). De krijtpen is leuk! Mooi op dat naturelle papier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel. Ik was zelf ook wel heel blij met het effect van de krijtpen op dat papier.

      Verwijderen
  4. Wow, knap gemaakt! Leuk om zo te spelen met je eigen tekeningen. En die boekenleggers vind ik helemaal geweldig!
    Hopelijk verkopen je stofjes goed, dan kun je nog méér stiftjes/potloden kopen want je bent goed bezig :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen