maandag 15 februari 2016

olifantenrammelaar en valentijn

Deze rammelaar maakte ik afgelopen week. Olifanten vind ik fantastisch mooie dieren. En voor een rammelaar vind ik het zo leuk want een kleintje kan hem zo lekker vastpakken bij de slurf.
Momenteel ben ik het patroon aan het uitwerken. Je vind het binnenkort in mijn webwinkel.
Verder ben ik aan het experimenteren met kaarten maken, tekenen of mixed media. Ik weet niet zeker of dit echt mixed media is, maar ik probeer wel diverse technieken te mixen en zo kaarten te ontwerpen. Het olifantenkaartje is hier een voorbeeld van.
Hieronder zie je een bladzijde uit een boekje waar ik pas mee begonnen ben.
Bible journaling.
De tekst vind je in de bijbel in  1 Korintiers 13 en gaat over de liefde. dat vond ik een mooi onderwerp op Valentijnsdag.


2 opmerkingen:

  1. Een lieve en schattige rammelaar hoor ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige rammelaar en je Valentijn-journaling vind ik zo moo, ik zag m al via FB!
    Fijn weekend, groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen