maandag 27 februari 2012

Liebster Award

Vrijdag kreeg ik deze award van Anke, een lieve vriendin met dezelfde hobby's. behalve dat we elkaars creaties op het blog bewonderen, zien we ze ook regelmatig in real live.

Deze award wordt uitgereikt aan bloggers met minder dan 200 volgers om
ze eens extra in het zonnetje te zetten… en in de hoop dat ze hierdoor
veel nieuwe vrienden en volgers zullen krijgen!
Liebster is Duits, en betekent ‘liefje’ of ‘geliefde’
maar je kunt het ook vertalen als ‘favoriete’.

Een van de regels is dat je de award doorgeeft aan 5 andere bloggers en dit zijn ze geworden

Sabine
Zaanse Zolder
Marjo
Leaf
Danielle


Ik wens iedereen nog heel veel blogplezier en vind het super dat we op deze manier onze maaksels met elkaar delen.

(en dat maakt berichtje 90 nog tien te gaan tot mijn give away!!!)






2 opmerkingen:

  1. Bedankt Lize, ik zal binnenkort een melding maken op mijn blog, maar ik ga ze denk ik maar niet doorgeven.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dat je mij een award wilt geven, ik voel me vereerd.
    Hoewel ik heel blij ben met dit lieve gebaar zou ik niet weten aan wie ik 'm door moet geven. Ik geloof dat iedereen deze en andere awards al 10x heeft gekregen :-)
    Ik heb op mijn blog juist een andere button staan : No Awards Please Haha!!
    Ik vind namelijk heeeeeeel veel blogs leuk en de moeite waard en ben ook een beetje allergisch voor ketting'brieven'.
    Nogmaals, wel toppie van je !

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels