donderdag 2 februari 2012

stiftenrollen

Heerlijk, ik kan weer lekker naaien. Annelie slaapt nu meestal ook tussen 7.30 en 10.30, dat betekent dat de machines weer lekker op de tafel kunnen. Voorlopig hou ik me bezig met kleine  projectjes, alleen met de naaimachine. Heerlijk freubelen en combineren met stof en kleur, daar word ik helemaal blij van.
Afgelopen week heb ik 5 stiftenrollen gemaakt. 3 Heb ik op de foto gezet want 2 zijn al volop in gebruik door Bram en Nadine. Hun namen heb ik er met strassteentjes opgezet, en dat staat heel leuk, maar het is lastig fotograferen met mijn kleine camera. Over de kwaliteit van deze foto's zullen we het ook maar niet hebben, maar met mijn camera krijg ik het niet beter voor elkaar.


Op het donkere gedeelte kan mooi de naam van degene voor wie de stiftenrol uiteindelijk bedoeld is.

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit! Ook erg leuk om als kaddotje weg te geven! En met naam natuurlijk superpersoonlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels