donderdag 1 maart 2012

luiertaart

Van de week kreeg ik weer een bestelling voor een luiertaart voor een jongen. De prijs werd doorgegeven met de vraag of ik daar iets leuks van kon maken. Altijd een leuke uitdaging om daar het maximale uit te halen. Ik wil zoveel mogelijk luiers erin stoppen maar ook wat andere dingen zodat de taart er echt feestelijk uitziet. In overleg met de opdrachtgever is deze taart van kruidvat luiers gemaakt, ik gebruik ze zelf ook vaak en bevallen heel goed. Natuurlijk maak ik ook wel taarten van pampers, maar dan kunnen er voor de zelfde prijs minder luiers in. Zie hier het resultaat:

2 opmerkingen:

  1. Leuk, ik heb ze in het verleden ook wel gemaakt, een hele klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Je bent wel lekker bezig voor Bonjoli, volgens mij of niet?

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels