dinsdag 13 maart 2012

sleutelhanger en kraamcadeautje

  Van vilt hebben mijn oudste oppasmeisje (7 jr) en mijn oudste dochter (6 jaar) een sleutelhanger gemaakt. De oogjes, snaveltje, bloemetje en pootjes zijn erop geplakt met textiellijm. De voor- en achterkant zijn met de festonsteek aan elkaar genaaid. Dat hebben de meiden voor een groot deel zelf gedaan. Erg knap.
De andere 2 meiden (4 jaar) en Bram  hebben ook een uiltje gemaakt. Zij mochten de oogjes en bloemetjes erop plakken en voor hen heb ik de 2 uiltjes op elkaar geplakt met een sleutelring eraan. Ze vonden het allemaal een leuk klusje.
En ik was blij want soms moet je wat verzinnen als je 6 kinderen in huis hebt.
Dit truitje zat bij een kraamcadeautje.
Het is een heel simpel truitje geworden uit de zwergenverpackung waarvan ik het voorpand in 2en geknipt heb en het ondervoorpand aangerimpeld aangezet. Het effect vind ik wel heel leuk.

1 opmerking:

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels