dinsdag 17 april 2012

Give Away en meer

Twee jaar geleden ben ik begonnen met bloggen. Nu ben ik 100 berichtjes verder. Tijd voor een give away.
In het pakketje dat je kunt winnen zit een pennenzakje van spijkerstof, 3 bedeltjes, 2 gehaakte lieveheersbeestjes en een button. De button mag je kiezen.

Hoe maak je kans op dit pakketje?
- word volger van mijn blog
- geef aan welke button je bij het pakketje wil (A, B of C)
- zet een link naar deze give away op je blog.
Deze give away duurt tot 30 april. Op 1 mei maak ik de winnaar bekend!


Verder ben ik druk bezig met de markt waar ik komende zaterdag ga staan. Zie hieronder.





4 opmerkingen:

  1. Hoi Lize, ik doe graag mee!Ik vind alle opties leuk maar ga voor A. Ben benieuwd, ik zal een link op mijn blog zetten.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk een give away! Ja ik doe graag mee voor A. Wat leuk een markt! Ook op de Deel???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey, superleuk gedaan, vooral die met die leuke gekleurde uiltjes!Maar die zit niet in de wedstrijd eh ;) ik doe graag mee met je give away, als ik win mag je zelf kiezen welke. Veel groetjes Poppie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lize,

    Wat leuk een give-away. Ik doe zeker mee, is altijd leuk om zelfgemaakte dingen te zien van je.
    Ik ga voor C.

    BeantwoordenVerwijderen

opruimen.

Haha wat een rare foto. Dit zijn 2 zijwieltjes voor een 12 inch fietsje. Wij gebruiken ze niet meer. Ze staan op  marktplaats Een goed...

Labels