donderdag 27 december 2012

kerststal


We hebben heerlijke kerstdagen gehad met ons gezin.
Tijdens de kerstdagen heb ik nog de kerststal voor zover afgehaakt. Nu staan er in elk geval, Jozef, Maria, baby Jezus, de herders en een ezeltje.


Hierboven een close up

en nog een close up. Het ezeltje vind ik echt een schatje.
Het patroon van deze kerststal komt van Inge Snuffel
Volgend jaar ga ik 'em af maken. Onze kinderen vinden het geweldig om het kerstverhaal met de kleine figuurtjes uit te spelen.
Vanavond heb ik genaaid, een Mareen, van Cinderella Zwergenmode. Maar ik weet niet of hij dochterlief staat, dus met de foto wacht ik nog even tot ze wakker is en hem kan passen.
Ik zie dat ik 50 volgers heb. Wauw, wat leuk! Alle nieuwe volgers, WELKOM!
In januari komt er een give away.

4 opmerkingen:

  1. zo mooi!! bedankt om je linkje met me te delen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die kerststal leuk hè. Ik heb nog geen tijd gehad, maar o zo veel zin om hem te haken. Wie weet volgend jaar... Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe gezellig gemaakt, zo fijn en klein!
    Bedankt voor de tip!

    Ik wens jou en je familie een Gelukkig Gezond Creatief 2013!

    Warme kerstgroetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige figuurtjes! Ik heb een leuk houten stalletje waar ik ook altijd nog eens figuurtjes bij wil haken. Die we nu hebben zijn van steen en daar wordt ook druk mee gespeeld, er gaat dus wel eens wat stuk.
    Jij ook een gezegend nieuwjaar gewenst! Leuk eeen give-away, ik ga er ook één geven in januari.

    BeantwoordenVerwijderen