woensdag 23 januari 2013

Meidentasjes


Hèhè, ik kom eindelijk weer wat in een ritme
Vandaag en gisteren lekker weer even aan het naaien geweest.
Onze zoon zijn vriendinnetje is vrijdag jarig, en daar hoort een cadeautje bij, toch?
Hij heeft me gistermiddag zelf geholpen. Tja, als je 4 bent wil je toch wel zelf het cadeau voor je vriendin maken ;-)
Leuk he? Bij mama op schoot, op het knopje drukken, en de spelden (spijkers noemt hij ze ;-) ) eruit trekken. De tas voor z'n vriendinnetje heb ik nog niet op de foto, maar ik vond het wel zo leuk om er direct wat meer te maken en die laat ik alvast maar zien.
Echt iets voor kleine meiden, om mee te nemen of hun schatten in te bewaren





2 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden en leuke stofjes gebruikt! Naaien wil ook ooit nog eens doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen