donderdag 10 januari 2013

nog meer hartjes, uiltje en een beetje lente

Ik blijf een beetje in de hartensfeer.
Voor mijn raam hangt een tak en nu de kerstfiguurtjes eruit zijn wilde ik graag wat anders erin. Heel leuk om dat zelf te maken, vind ik altijd.
Ik heb 2 van deze harten gehaakt en die hangen alvast in de tak.
Er komt nog meer, maar ik had eerst wat andere dingen te doen.

Denken jullie nog om mijn give away? Je kunt meedoen tot 17 januari. Hier is nog een voorbeeld van een sleutelhanger die in 1 van de DIY pakketjes zit die je kunt winnen.

Wat is het grijs buiten. Maar binnen heb ik al een beetje lente.
Na de kerstboom heb ik wat planten gekocht en deze blauwe druifjes kon ik niet laten staan.

Verder heb ik nog een stoer uiltje gehaakt in echte jongens kleuren.
Dat is voor mij wel een uitdaging, merk ik want ik ben meer van de meidenkleuren. Al met al vind ik dit wel leuk geworden. Ik ben bezig met een projectje waar dit uiltje in verwerkt wordt maar ik kon het niet laten om deze alvast te laten zien.

3 opmerkingen:

  1. Jij bruist aan energie, want je leuke en mooie handwerkjes bewijzen dit! liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Valerie,
    Dank je wel dat je het mooi vind, maar eigenlijk bruis ik helemaal niet van energie. Ik ben te moe om iets anders te doen, (de griep klopt aan vrees ik) haken lukt me gelukkig wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker bezig zeg. Lekker haken, het voorjaar in huis halen (ik ben er ook aan toe dat de zon weer gaat schijnen) En ja de hartjes zijn ook 1 van mijn favorieten. Lieve groet, Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

cupcake ijsjes en puddingbroodjes

Wauw. Blij mens hier.😊 Op 1 euro na in het week budget gebleven. En in deze week zaten ook de traktaties voor onze oudste die 12 is geword...

Labels