woensdag 16 januari 2013

uilenmobiel en spinnenwebben


In juni sta ik op een kraammarkt. Een heel leuke en gezellige markt, waar ik veel zin in heb. Met die markt in mijn achterhoofd, ben ik begonnen aan deze uilenmobiel. Het grote uiltje heb ik al eerder laten zien, daar heb ik 2 baby uiltjes bijgehaakt en een hartje. Dit alles aan een takje bevestigd en (bijna) klaar is de uilenmobiel. Ik wil er alleen nog even belletjes onder hangen.


En deze 2 foto's wil ik jullie toch niet onthouden, want hoe creatief we als mensen zijn, hoeveel we ook kunnen. Als ik dit buiten zie wordt ik toch stil, en voel ik me klein. Zo'n klein beestje als een spin, zo'n mooi groot kunstig web, en dan zo met rijp bedekt. Wonderschoon.



Vandaag kunnen jullie nog meedoen aan mijn give away

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi.
    Wat was jij snel zeg! Kom ik thuis en kijk ik natuurlijk even op mijn blo ( erg verslavend is dat hoor) en sta je er al bij!! Leuk hoor!
    Het kostte wat moeite, maar toch is het gelukt om me aan te melden als volger van je.
    Ik moet het allemaal nog wat onder de knie krijgen.`k Heb natuurlijk heerlijk rond zitten snuusteren op je blog. Erg leuk hoor!! Heb natuurlijk ook al wat patroontjes gekopieerd :)
    Als je nog wat van mij over wil nemen, geef maar een seintje. Veel succes ermee.
    Groeten Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mobile! Die gaat het vast goed doen :)! Ik heb me ook opgegeven hoor!

    BeantwoordenVerwijderen