dinsdag 5 februari 2013

Friendshipswap geswapt

Allereerst, Valerie Bedankt voor deze leuke .frienshipswap. Een superleuk onderwerp voor een swap.
Ik ben eerst gaan brainstormen over wat vriendinnen vaak doen.
Persoonlijk, vind ik het fijn om met een vriendin aan de (eet)tafel lekker koffie of thee te drinken.
Dit gaat gepaard, met goede gesprekken, lach- of huilbuien.
Het theepotje hangertje, verwijst naar de thee
De tissueboxhoes naar de lach en huilbuien
ik had nog een paar potloden en versierde die met een leuke bloem. Mijn dochters vinden het leuk om met vriendinnetjes te tekenen.

Caroline heeft ook een dochtertje, voor haar maakte ik de sleutelhanger met naam.


Van Caroline kreeg ik een pakkketje met prachtige hartjes Een gehaakt harjte met een heerlijk geurend zeepje, een harjte met leuke prent en op de achterkant een lief borduurtje, en een krans met hartje erin. Daarbij nog een lief hartjes lint, een heel schattig geluksengeltje en een prachtige kaart. Caroline is volgens mij echt een creatieve duizendpoot, zo mooi alles! Ik ben erg blij met wat ik gekregen heb. De hartjes hangen al mooi aan mijn tak te pronken voor het keukenraam. En het geluksengeltje heeft ook al een mooi plekje gekregen.
Dank je wel Caroline!






7 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke spullen, leuk bedacht! Dat theepotje, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ♥Friendship♥ Swaps zijn prachtig!
    Iedereen maakt zo een fantastische dingen!
    Ik bedank jullie voor de samenwerking.
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes allemaal, daar word je toch blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dames! Het ziet er prachtig uit!

    Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb op mijn reis naar Miami geprobeerd om je kop en schotel na te maken. Dat is maar matig gelukt, maar ik blijf het gewoon proberen! Ik denk dat ik eerst je koffiepot na ga maken. Daar heb je het patroon van opgeschreven, dus dat moet lukken. Leuke swap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie harten! Prachtig!! Groetjes Steveline

    BeantwoordenVerwijderen