woensdag 20 februari 2013

Haak maar in!

Volgende week dinsdag 26 februari organiseer ik een haak maar in in Assen.
Gezellig haken, mensen ontmoeten, vragen stellen, ideeën opdoen, patronen bekijken, materiaal te koop (kleine zakjes vulling, rammeltjes pakketjes met minibolletjes, patroontjes gratis en te koop)
Iedereen die ook maar een beetje kan haken is welkom!
ik vraag een kleine toegangsprijs van €5,00 p.p.
Mail ff naar info@bonjoli.nl om je aan te melden
Dan krijg je de adresgegevens En heb ik voldoende eten en drinken in huis.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Jammer dat Assen zo ver weg is (en o ja, ik werk ook nog op dinsdag...). Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee zeg! Kan ook niet op dinsdag, veel voorbereidingsplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dames, ik zou het wel heel leuk vinden om eens gezichten achter de blogs te zien;-) Wie weet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt gezellig, veel plezier! Ik ga waarschijnlijk vrijdag 1 maart richting Assen (als ik een auto heb), dan is er een beurs in de TT-hallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik tijd over heb, zou 't wel leuk zijn. Ik heb geen idee of 't een grote beurs is, ben jij er wel eens geweest? En woon je daar in de buurt? Ik moet rond kwart voor 3 weer thuis zijn, tenzij mijn oudste dochter evt thuis is, of ze gaan bij vriendinnetjes spelen.

    BeantwoordenVerwijderen