dinsdag 2 juli 2013

Allestas en rammelaar

Een hele tijd geleden kocht ik bij de IKEA een leuke stof, met de bedoeling er een tas van te maken.
Leuke stof maar wat voor tas wil ik graag?
Uiteindelijk besloot ik om een grote tas te maken die handig is voor veel dingen.
Zwemles, boodschappen, picknicken... en noem maar op. Zo'n tas waar heel veel in kan.
Mwah dan is de keus snel gemaakt. Heel éénvoudig.
Een grote tas met bodem. Ik wil er alleen nog een vakje voor portemonnee oid op of in doen.
Hij is ideaal, er kunnen heel wat boodschappen in. Mee naar zwemles heeft 'ie z'n diensten ook al bewezen. En ik verwacht dat hij met een picknick ok prima zal voldoen. Ik ben er blij mee.

En dan nog iets heel anders; Een gehaakte Rammelaar voor het pasgeboren zoontje van onze overburen.
Zelfde patroon als deze die ik maakte voor ons nichtje. Nichtje is nu 8 maand en speelt er volop mee. Ik hoop dat Niek er ook met veel plezier mee zal spelen.


1 opmerking:

  1. Wat een gave tas! Ik heb die stof ook gekocht gewoon omdat ie zo prachtig is en wat retro aandoet.
    Leuk zeg die rammelaar, goed idee.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen