vrijdag 20 september 2013

Jahoe!!!

Hij is nu al binnen.
We moesten bij de ECI weer een bestelling doen en ik besloot wat voor mezelf te bestellen.
Gisteren besteld vandaag in huis het boekje gelukspoppetjes en co van Annemarie Arts.
Oh wat een leuk boekje.
De voorkant alleen is al een feestje.
De 4 pita's op bestelling zijn klaar.
Die laat ik binnenkort zien als ze zijn aangekomen bij degene voor wie ze zijn.
Nu kan ik heerlijk hier wat uit maken.
Het moeilijkste wordt denk ik het kiezen, met welke ik ga beginnen.
wordt het de zeemeermin (wil dochter 2 wel graag) of de kabouter, of tocheen baby, of ....
Eerst maar lekker doorsneupen.

groetjes,
En een fijn weekend.

3 opmerkingen:

  1. Nou, ga maar lekker aan de haak!
    Dit wordt leuk ...
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou volgens mij zijn ze allemaal leuk. Succes met haken. I kzie ze wel verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Echt een feestje he, zo'n nieuw boek. :-) Bestellen via bol.com gaat ook snel, gelijk de volgende dag al in huis!

    BeantwoordenVerwijderen