donderdag 5 september 2013

Piet, Pita en nog meer

En zie hier
Pita de muis naar een patroon van Grietje Karwietje
Maar alleen een stukje kaas eten is niet zo gezellig
dus kwam Piet erbij.
Nu eten ze samen.
O oh, ik ben benieuwd hoelang deze twee nog met z'n tweeën blijven :-D

Een heel ander onderwerp.
Van Joke kreeg ik pas een set om stempels te snijden.
Voor Joke maakte ik dit:
het patroon van het hartje komt hier vandaan
Met het setje maakte ik al een aantal stempels. Een vriendin was jarig en zij maakt ook altijd de leukste dingen. Kijk maar eens op haar blog
Voor haar maakte ik een stempel
Nu ga ik gauw verder met de markt waar ik volgende week zaterdag hoop te staan. Zinin!
Fijne dag nog. Heerlijk genieten van het mooie weer.

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn de muisjes zo leuk geworden,
    maar je sleutelhanger met het hartje
    is toch ook wel iets moois geworden!
    Nog een fijne en zonnige dag,
    lieve groetjes,
    Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend schattig die muisjes! Stempels maken is ook erg leuk! Ben benieuwd hoe je dat doet!
    Ik heb ook ongelooflijk veel zin in volgende week! Heb je al een definitieve bevestiging?

    Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve muisjes zeg! Die stempel haha grappig, mijn zus maakte er onlangs zo een voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen