maandag 18 november 2013

sfeerlichtjes, muziekuiltje en onderzetters

Afgelopen zaterdag stond ik op een ladiesnight bij iemand in een schuur. Heel kleinschalig. Elke standhouder mocht 10 ladies uitnodigen. Veel brocante, kaarsenkettingen, genaaide spulletjes en decoraties. Heel gezellig.
Ik was een beetje door mijn sfeerlichtjes heen. Dus daar heb ik er een aantal van bijgehaakt,
Voor een opdracht haakte ik dit muziekuiltje
En deze onderzetters liggen nu bij ons op de tafel.
Voor de ladiesnight had ik ze ook nog in wit met blauwtinten en wit met grijs en roze gemaakt, maar die staan (nog)niet op de foto.
En de voorraad haarelastiekjes is weer aangevuld. Ik heb nieuwe kleuren elastieken gekocht en dus kan ik nu weer nieuwe kleurcombinaties maken.
Voorlopig was dit mijn laatste marktje. Even rustig aan doen. Bestellen uit mijn winkeltje of naar wens kan altijd.


4 opmerkingen:

  1. Lekker bezig! Ik vind je sfeerlichtjes erg leuk. Fijne maandag nog, lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lichtjes vind ik zó mooi in naturel-tinten! Wat een gezellig idee, een ladiesnight. Ik zit eraan te denken om hier zelf eens zoiets te organiseren, evt. thuis (kan ook wat makkelijker nu er al 4 de deur uit zijn...).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker druk bezig ! prachtige sfeerlichtjes, past goed bij de herfst sfeer !

    BeantwoordenVerwijderen