donderdag 28 november 2013

telefoonhoesje en nog meer babybooties

Momenteel ben ik er een weekje tussen uit. Even me-time.
Uiteraard heb ik een tas voor haakgaren meegenomen en ik ben ook heerlijk aan het haken.
Voor mijn andere telefoon een nieuw telefoonhoesje.
De kleur aubergine van Larra. Catania had een mooie kleur aubergine maar die is niet meer te krijgen.
Deze larra is een mooi alternatief (zolang je die van Catania er niet naast ziet ;-) )
En nog meer babyslofjes.
ook deze slofjes zijn weer naar het patroon van mevrouw Snoeshaan

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je er even uit bent, alleen? Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt! Die schoentjes zijn zo leuk, staan al heel lang op mijn to-do-lijstje. Jammer he, dat ze dan zomaar een kleur uit het assortiment doen. Geniet nog van je weekje weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoesje en booties heb je gemaakt. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen