dinsdag 7 januari 2014

kussen, kraamcadeautje en rammelaars

En toen was het alweer 2014.
Vlak voor oud en nieuw kreeg ik een heel lief nichtje met een mooie naam
Voor haar maakte ik dit rompertje. Een eenvoudig wit rompertje met een tekening van een plaatje dat ik op pinterest vond.
Samen met de roze rammelaar uit het vorige bericht en een luiertaartje was het een leuk cadeau.
Toen had ik geen roze rammelaar meer op voorraad.
Geen nood
Ik vind het zo leuk om kraamcadeautjes te maken.
De moeder van een vriendinnetje van onze dochter verwacht weer een kindje. Voor hen heb ik deze rammelaar gemaakt:
Vorige week zijn we naar de Ikea geweest. Altijd een heerlijk uitje voor ouders en kinderen :-)
Ik wilde graag nieuwe kussens voor in de kamer. Maar wat vind ik het moeilijk om wat moois uit te zoeken. Uiteindelijk hebben we een mooi groot kussen uitgekozen en een witte zonder hoes. Voor die witte heb ik bij de zeeman mooi garen gekocht en daar is dit kussen van gehaakt. Heel simpel. Een grote rechthoek gehaakt in alleen maar halve stokjes en daar een hoes van gemaakt.
Lekker stoer, lekker zacht. Een heerlijk kussen op de bank.
Best wel weer veel dingetjes maar het is ook zo leuk om te maken en eigenlijk zijn het vooral snelklaar projectjes.


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gemaakt, zo'n leuk idee om een rompertje te pimpen! Ik vind het kussen ook heel mooi, lekker basic! Ik heb van zulk garen in een donker tint een colsjaal gehaakt, het haakt fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, je bent 2014 weer lekker begonnen. Ik vind het ook leuk om kleine cadeautjes te maken. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww wat een pracht kado's enne feliessss hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd@ Wat een leuke cadeautjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk, gefeliciteerd! En zelfgemaakte (kraam)kadootjes zijn altijd leuk. Het is ook mijn wens om een voorraadje aan te leggen, maar het wil niet lukken. Veel te druk met lopende projecten en tijd tekort... Maar ooit hoop ik wat voorraad te maken! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen