maandag 20 januari 2014

Snuf de tweede

Ik heb de smaak te pakken en ben direct maar verder gegaan met Snuf de tweede. Een blauwe deze keer. Met een gestreept lijf en effen armen en benen.
Toen ik het lijf klaar had heb ik heel erg getwijfeld over de kleuren en of het wel zo'n goed idee was, een gestreept lijf. Het konijn is wel erg blauw geworden, maar lijkt me daarom wel leuk als cadeautje voor een jongen.
(o ja we hebben zaterdag de muur geverfd, vandaar de blauwe achtergrond ;-) )
Twee vriendjes. Leuk stel zo.

5 opmerkingen:

  1. Een fantastisch, heerlijk stel!
    Heb je echt zo mooi gehaakt ...
    Nog een fijne week,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo met zijn tweeën. Ziet er leuk uit. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt ze leuk hoor, echt schattig maar met pittige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk! Ook de kleurtjes en je muur;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er mooi uit. Knap stel zo samen!

    BeantwoordenVerwijderen