woensdag 12 februari 2014

cadeaupotje en cadeauverpakking


Af en toe wil ik wel graag wat kleiners tussendoor haken.


Op het deksel heb ik een cupcake gehaakt.
SWEET LOVE er op geborduurd.

Zo wordt het een leuk potje om weg te geven, met chocolaatjes erin. Of theezakjes of waxinelichtjes of koekjes of (vul maar in)....
Ik heb er nog een gemaakt van een honingpotje, maar dat potje is wat langwerpiger.

Het hongingpotje (met de waxinelichtjes) vind ik wat saaier. Ik denk dat ik daar nog iets op ga plakken, een gehaakt hartje of zo. Wat vinden jullie?
Verder heb ik nog wat cadeauzakjes gemaakt. Altijd handig.

Na aanleiding van de vraag van twee berichten geleden: Ik kwam er achter dat alles wel op mijn startpagina staat maar ONDER de berichten. Heel vaag. Omdat ik het wel een beetje saai vond dat er geen leeslijst meer naast staat, besloot ik de look van mijn blog wat aan te passen. Wel gezellig zo maar is het niet een beetje te druk?

2 opmerkingen:

  1. Leuke potjes hoor, hebben niet iets extras nodig volgens mij, prima zo! Je blog ziet er vrolijk uit, groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke potjes om cadeau te geven. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen