woensdag 2 april 2014

CAL en traktaties

Hoera, ik ben weer wat opgeschoten met de CAL deken. Ben er nog niet waar ik zijn moet, maar dat komt nog wel.

Onze dochter is vandaag 7 jaar. Ze mag trakteren.
Na heel wat speuren op het web, heb ik voor de volgende traktatie gekozen.
Van Bakpapier heb ik zakjes genaaid.
Deze heb ik voor de kinderen gevuld met manna. (Dat gekleurde gepofte rijst)
Ook allergische kinderen mogen dat hebben.
Dezelfde zakjes heb ik voor de juffen gemaakt. Deze heb ik gevuld met paaseitjes en zakjes thee.
Vanmiddag het kinderfeestje.We gaan picknicken. En armbandjes maken, dus ik ga snel alles klaar maken.
Fijne dag.

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Je hebt er nogal wat werk van gemaakt maar het ziet er supervrolijk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter, leuke traktatie, daar heb je veel werk aan gehad. Jouw deken wordt ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en heel veel plezier vanmiddag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en een leuke traktatie (naaien met bakpapier, ik wist niet dat dat ook kon!). Was het feestje leuk?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen