donderdag 17 april 2014

kraamcadeautje

Gisteren zijn we bij vrienden op kraamvisite geweest.
Ze hadden een prachtig klein jongetje gekregen.
Daar hoort een cadeautje bij.
Ik maakte voor hen:
Zo supergaaf. Het patroon komt hier vandaan
Verder haakte ik
een piepkipje.
Een beetje naar een idee van een nicu maar dan groter en gevuld en door de pootjes, snaveltje en kammetje toch weer anders. In het lijfje zit een piepschijfje. Thomas kan lekker aan het staartje en de pootjes frummelen.
Omdat dit het derde kindje is en ze ook al een ouder jongetje hebben koos ik voor een persoonlijk en een beetje een praktisch cadeau. Vandaar dat ik er een cadeaumand bij haakte van textielgaren. Die heb ik gevuld met luiers, zwitsal bodylotion en de gehaakte cadeautjes.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeautje, daar waren ze vast heel blij mee. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een leuk cadeautje om te geven en om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje. Die schoentjes, geweldig. Heb je hier een patroontje van?
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Karin, onder de foto van de schoentjes staat een link. Als je klikt op het woordje 'hier' dan kom je bij het patroon

      Verwijderen
  4. Leukleuk! Ik heb ook eens van die gympies gehaakt, en die heb ik toen ook als kraamkadootje weggegeven. De rest van je spulletjes zijn ook leuk zeg, altijd fijn zulke originele kadootjes. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kraamkadootjes heb je gemaakt, je brengt me op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen