zaterdag 18 oktober 2014

nieuwe tas

Hoi,
Op verschillende plaatsen op het www kwam ik prachtige mochila look a like tassen tegen. Wauw,
Aangezien ik al een tijdje op zoek was naar een idee voor een nieuwe tas, leek me dit wel heel erg leuk.

Deze tas heb ik volgens de tapestry techniek gehaakt. Dat is net iets anders dan het echte mochila haken, maar goed, dat wist ik niet toen ik begon. Ook maken de wayuu indianen de tas met dun katoen.
Het leek me leuk om dit te proberen. Deze tas heb ik met het acryl van de Zeeman en Wibra gemaakt. Het patroon heb ik zelf bedacht. Ik ben er blij mee. Lekker groot,

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave tas!! Knap gemaakt!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig is 'ie geworden, heel mooie kleurtjes!! Wat grappig, ik heb vroeger als tiener al eens zo'n tasje gemaakt, ook met kleurtjes inhaken, net zo'n modelletje. Toen bestond had ik nog nooit gehoord van Mochilla en Tapestry, geen idee of ik het volgens 'de regeltjes' gedaan heb.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen