zaterdag 24 januari 2015

Van alles wat

Volgende week vrijdag sta ik op een ladiesnight in Norg. Deze wordt vanaf 19.00 gehouden in het bewegingscentrum en Molenduinbad. Als je zin en tijd hebt ben je van harte welkom.
Ze vroegen me 2 weken geleden, en ik heb er heel veel zin in. Wat ik wel lastig vind is om te bedenken wat ik wil maken voor deze ladiesnight. Je haakt toch weer voor een heel ander project als een kerstmarkt en en kraammarkt.

Deze 2 snoeppotjes staan er dan ook. Verder probeer ik wat grote en kleinere projecten te combineren en neer te zetten/hangen.
Na de omslagdoek die ik in het vorige bericht plaatste kreeg ik al vrij snel een opdracht om nog een omslagdoek te maken. Aangezien de opdrachtgeefster groter is dan ik, heb ik de omslagdoek ook groter gemaakt.
Hij is 2 meter bij 50 centimeter geworden. Deze keer heb ik de omslagdoek in de breedte gehaakt. Dat waren dus heel lange toeren. :-D .
Op de tweede foto kun je het patroon heel mooi zien.
De opdrachtgeefster was er heel blij mee. Ik vond het ook wel mooi om hem in het zwart te maken.




Vorige week ben ik begonnen met een kindercursus haken.
Heel gezellig. 10 meiden in de leeftijd van 9 tm 12 jaar die willen leren haken.
We zijn begonnen met een eenvoudig armbandje van 3 strengen lossen met een bloem.
De meiden waren er erg enthousiast over.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaal heb je gemaakt en wat leuk dat je zo'n kinderworkshop geeft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen laat je ons weer zien, prachtige omslagdoek! En succes op de ladiesnight!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, de kinderworkshop haken. Succes op de ladiesnight!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke potjes, ik heb er gisteren ook nog één gemaakt voor mijn dochter om weg te geven. Mooi patroontje voor de sjaal!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen