maandag 30 november 2015

Aap Bengel en weggevertje

Van de patronen van Stip en haak vind ik Snuf en Aap bengel echt super.
Deze keer heb ik Aap Bengel lekker roze gehaakt.
Zo zie je hem niet vaak. Ff weer wat anders.
Ze is te koop in mijn webwinkel 
In de webwinkel zijn niet alleen kant en klare producten te koop maar ook zelfmaakpakketjes en haakpatronen.
Op facebook heeft Bonjoli 150 likes. Onder de likes verloot ik een cadeaubon van 5 euro die je kunt besteden in mijn webwinkel. Wil je nog meedoen? Kijk even hier.

2 opmerkingen:

  1. I love pink ;) idd weer eens wat anders, daar hou ik van
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw aap Bengel is echt leuk geworden. Je hebt gelijk: zo ziet hij er weer anders uit dan je hem bij veel anderen ziet.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen