donderdag 3 december 2015

Kerst en winter

Kerst en winter

Mijn webwinkel heb ik weer bijgewerkt met een aantal mooie artikelen.  Klik maar eens op de bovenstaande link.
Een kerstkabouter (het patroon komt van Helena Haakt )
Een een mok met een gehaakte mug cozy. Ik vind het zelf ideaal. Je handen worden lekker warm en je brandt ze niet aan de mok met hete chocolademelk :-) Het label heb ik zelf geschreven. Tekenen en handlettering vind ik ook erg leuk om te doen.
De kerstklokjes heb ik gehaakt naar een patroon van mezelf dat ik op mijn weblog als gratis patroon aanbied:-)  Wil je ze ook haken? Kijk dan even onder het kopje gratis patronen.
Veel plezier.

Fijne dag

3 opmerkingen:

  1. Gezellig toch die sfeervolle kerstcreaties ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gecombineerd allemaal! Mooi kaartje ook. Het geeft net even wat extra, een bijzonder label erbij. De kerstklokjes heb ik vorig jaar een paar keer gemaakt, erg leuk patroontje!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je winterkabouter is mooi in deze zachte kleurtjes! Groetjes Helena

    BeantwoordenVerwijderen