vrijdag 11 maart 2016

I love

roze en paars.
Dat zijn de kleuren die ik toch het meest gebruik.
Op de handhobby beurs in Assen kocht ik een paar prachtige bolletjes Scheepjes Sunkissed. Dat gebruikte ik samen met Catania voor deze lieve hanger.
De patronen zijn van Christel Krukkert uit het boekje gehaakte beestenboel (vlinder)
Anna Paula Rimoli zette haar bloemetjes patroon in het boekje Super lieve Figuurtjes zelf haken
En het hartje heb ik van de Facebookpagina van My Krissiedolls. Het staat bij de bestanden onder Valentijns hartje. 

Fijn weekend nog voor jullie.

2 opmerkingen:

  1. Hello, I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
    Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

    BeantwoordenVerwijderen